Rabu, 20 Januari 2010

KRONOLOGI INTERVIEW~~~

salam semua.. huhuhu lama gler x update blog sendiri.. bukan ape xder bende nak dituliskan dn nak diceriterkan..wlu byk perkara yg berlaku sepanjg 2 bulan selepas aku dh x di pggil student Uitm.. miss everything yg before nie.. gi kelas, buat assgmnt .. kwn2 dn lecturer2..mmm

tp nak wat cm ner kan.. life must go on..huhuhu.. dn hari nie xthu knp tbe mood aku berubah nak menulis lak.. heheh.. so tdi aku ader interview..mcm2 hal lah berlaku so kat bwh nie aderlah kronolginyer spjg perjalanan aku gi tpt interview tu..

KRONOLOGI INTERVIEW :

9.30am : bertolak dari rumah SHAH ALAM ( aku call compny tu x di angkat) aku confidencekan dlm hati aku leh taw tpt nie

10.00am : aku sampai kat midvalley aku masuk susur ke jln bangsar tp salah simpang.

10.10am: aku cari jalan nak buat U-turn balik ke KL masuk tol pantai keluar balik ikut susur ke damansara.

10.30 am : aku jumpa balik jalan masuk ke midvalley then aku jumpa security guard.. kat mana area yg aku nak tuju.

10.35am : aku jumpa susur masuk ke bangsar.... tp aku sesat gak dikwsn perumahan disekitar area nak tuju.

10.40am : aku jumpa polis.. dn aku tanye dan mintax tolong tunj...ukkan kat mana area yg aku cari.. tgk jam alamak dh lewat.. cm ner nie..
.

10.45am: aku follow kete polis dn betul2 di berenti kat dpn tpt yg aku nak tuju.. TERIMA KASIH PAKCIK POLIS.

10.50am: aku naek ketingkat yg hndk dituju..time nie pun sesat cr opis mereka nie x jumpa, siap terjumpa brader rambut cun.. thank brader coz tolong

10.55am: baru aku jumpa company nie..~~~interviw time~~~

11.30am: selesai interview.. aku nak cari jalan nak masuk Fedaral Highway.. sesat lgi.. sbb aku x jumpa jln kuar.. last2 aku follow BAS RAPID.. fuhh jumpa...

11.40am: aku dh ader kat federal highway.. tgk meter minyak motor alamak dh MERAH... sempat ker nak smpi SHAH ALAM nie.

11.55am: mase nie aku pecut x ingat sbb klu boleh aku nak smpia kat SHELL Batu 3 nk isi minyak.

12.00pm: dh smpi kat SHELL Batu 3

12.15pm: aku smpi opis NR.. hehehe gler x brp laju aku bwk motor.. hahahahahah


huhuhu..gler laju aku bwk motor.. tpt2 smpi shell mmg kering kontang minyak aku mn x nyer sesat usah ckplah brp jauh aku nak u turn balik.. huhuhu

2 ulasan:

  1. perghh....power rangers la ko bwk motor, cam gaban lak lajunyer

    BalasPadam
  2. ala xsmpi setegh jam pun dr akudh mule kat atas federal.. heheheheh..

    BalasPadam